Hjort och ''dragon-horse-fly'' :P
Den var väldigt fin ^^
WOW!!! 
//Lamina
Before we work on artificial intelligence, why don't we do something about natural stupidity?
Tack :)
Gillar färgpennor på svart papper, det är kul att jobba med. Intressant när man inte riktigt ser vilka färger man väljer för att det är så mörkt.. xD Satt i TV rummet och såg på TV samtidigt :)
Håll huvudet högt men näsan i en vänlig vinkel.
Men herregud vad fin :D Blev helt kär!
Åh sånt har jag alltid viljat prova på, att rita på svart papper :) Vad använder du för typ av färgpennor och vad är det för typ av papper??? :)
BTW verkligen superfint :D
Föredetta: Registrerad uppfödare av Gerbiler: Myomorpha - Gerbiluppfödning
:)
#5 Det är derwent coloursoft pennor (de flesta vattenfärgs pennor funkar också bra, de har också mer pigment. Det svåra är att hitta bra vita färgpennor till svart papper, där kan pastellpennor vara bra) och pappret är ''kopierings kartong'' från bokhandeln (har sett både på akademibokhandeln och Bokia), 50 ark A4 för ca 60kr :) Finns att köpa lösa papper också i olika färger.
Jag rekommenderar att börja med väldigt lätta tag och istället måla i flera lager och sakta bygga på intensiteten i färgen. Då kan du även blanda färgerna på ett fint sätt :P
#6 tack så mycket :) ska ta och kolla upp all nån dag då jag hinner :) vore kul att rita på svart som omväxling istället för vitt :)
Föredetta: Registrerad uppfödare av Gerbiler: Myomorpha - Gerbiluppfödning
Jättefin, gillar ljuset!
Jättesnygg! Vill tipsa om att även Clas Ohlson har svart papper, ett set med olika storlekar till bra pris.
Har även sett att det finns svart Bristol board, men inte hittat det i Sverige ännu.
Så vacker..Du är väldigt duktigt :D
Tack! :)
#9 Ah, ska kolla där :) Fick ett presentkort från jobb till dom..
Häfftig !!
jättefin, ställer du ut och säljer tavlor oxå?
Har aldrig ställt ut, men har sålt/bytt tavlor mot tjänster ibland :)
Måste också säga… WOW vilken bild! Högsta poäng!
Mycket mystik i den :) Skulle vilja ha en sådan bild på min vägg!
~ Alla människor har ett hjärta, men storleken varierar. ~
Tack så mycket! :)
hehe, kanske man gör en lite större senare nån gång..