Hjälp med en bild?
Hej alla här inne!
Jag skulle behöva hjälp med att rita/ta fram en bild som kan funka som typ logga eller signum för en föreläsningsdag som vi ska hålla. Är det någon här som har lust att hjälpa till så blir vi väldigt glada!
Jag vet ännu inte vad jag vill ha, handlar mer om en känsla jag vill förmedla, men bilden bör vara ganska enkel - gjord i datorn eller tecknad kanske. Jag kan inget om sånt här!
Temat är i alla fall "Din Väg" - Vi på Din Väg har varierande bakgrund och kunskap men alla med önskan om att inspirera dig till att skapa närhet till dig själv och den du verkligen är, här får du inspiration att finna din inre glädje och kärlek och utveckla din gränslösa kraft!
Din Väg visar vägen till din intution och ditt inre vägledningssystem med syftet att hjälpa dig finna din väg till lycka och harmoni.
Din väg inspirera dig att hitta hem. Att vara hemma är att vara hel, nöjd, och tillfreds med sig själv **Mer info finns på vår FB-sida och givetvis kommer det att framgå vem som har hjälpt oss!!!
** I dagsläget har vi nog inte ekonomi att betala något men går det som vi vill kommer det att utgå ersättning för bilden ifall det önskas.
Tråden är från 2012 och användaren har inaktiverat sitt konto. Vi kan därför anta att förfrågan inte längre är aktuell och därför låses tråden.
//admin
- Redigerat 2022-05-26 14:02 av [Tismon]
Vilken känsla vill du förmeda (läste beskrivningen) och har du någon vag ide alls? :)
Håll huvudet högt men näsan i en vänlig vinkel.
Trygghet, en trygg famn, säkerhet - om du har tillförlit till dig själv och till Universum/Gud.
Att livet är till för att levas i trygghet, harmoni och kärlek, till sig själv och andra.
- Blir lätt svamligt! Svårt att uttrycka enkelt. 
Hjälpte det något?
Någon som har tid lust och inspiration?
En bild till "Din Väg hem till kärlek" 
Pris är en förhandlingssak…
Jag har tyvärr svårt att komma på en bra bild :)
Håll huvudet högt men näsan i en vänlig vinkel.