Teckning iFokus

Teckning

Etikettteckna-människor
Läst 3055 ggr
Mysterious
0

Gissa vem

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

först tänkte jag ni kunde få gissa vem det är. För ja vill se om jag lyckats liite iaf :) sen tänkte ja posta den orginala bilden så ni kan ge lite kritik o så ;)

Mysterious
0

Btw så är det typ 1a gången jag ritar en porträtt bild

PrinzeZz
0

väldigt fin bild, speciellt håret, det enda jag reagerade på var att ansiktsdragen var lite snea

Medarbetare på kaninhoppning.ifokus.se | Rosvalla-katastrofen 20/2 2010 Måne 
Uppfödning av hoppkaniner | Hemsidan | Bloggen |

Mysterious
0

tack :) a jag vet, ansiktet skulle vara lite mer åt sidan… men sen blev den framåt istllet…. men som sagt, min första porträtt :)

Zolah
1

tips som är värt att testa : teckna huvudet upp och ner nästa gång ^^

Juicefine
0

Kan det vara Megan Fox? :)

aracing
0

Jag tror att det är Kristen Stewart? :)

- Det är aldrig så mörkt som precis innan solen går upp

Medarbetare på Galopp iFokus

[GunillaR]
0

Nicole Kidman?

SandraEngberg
0

Jag gissar på Bella i Twilight.

[tildaah]
0

Jag gissar på Kristen Stewart Skrattande

Hermelina
0

Jag tror också Kristen Stewart / Bella ;D Var min första tanke. Ögonen och håret var grymt fina!

[tildaah]
0

#10 Vad roligt att det var din första tanke, för det var min med! Skrattande

JohannaZachrisson
0

Kristen Stewart, munnen och ögonen ärpå pricken:D

Hermelina
0

#11 Hehe Tungan ute

Men TS,  nu får du allt berätta vem det är :o) (även om jag är rätt säker på att dte är Kristen :P)

[Justie]
0

putt

utekaninen
0

Tycker också att det ser ut som Kristen :) Tycker den var väldigt lik den här bilden:

Jag vet inte fall det är okej att jag lägger upp en bild från goggle..

Wolfgirl
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Lisa Marie Presley ????

Misspic
0

Kristen tror jag med…. :)

Mysterious
0

Asså guud, förlåt att jag skriver så sent, har inte varit aktiv och glömt bort totalt *skäms*Skäms

Ja det är Kristen Stewart! Skrattande

det är den bilden jag använde som referens
http://www.celebhd.org/wp-content/uploads/2011/04/Kristen-Stewart-Wallpaper-kristen-stewart-7904661-1024-768.jpg

Btw har jag gjort massa andra porträtt nu, så har hunnit bli mycket bättre, det är roligt med porträtt eftersom för varje porträtt man gör så ser hur mycket man har förbättrats, ska försöka lägga upp en bild när jag har tid :)

Cheers!

Mysterious
0

# det låter jättesvårt! :O men ska testa det faktiskt! Skadar aldrig med en utmaning

ks.gerbil
0

håret va det finaste men hela ansiktet tycker jag blev bra för att vara en första gång :D

Gerbil-hemsidan hittar du R

Mysterious
0

Tack! för att vara första gången så var det inte så hemsk nej, men nu när jag tittar på den, efter att ha gjort massa andra porträtt, tycker jag att den är förfälig. Ja vill helst slänga den men jag vill endå ha kvar den för att se hur mycket jag har utvecklats och så :)