trummans teckningar
Här har vi lite att bita i, och av…
Varken bra eller dåligt, skapade mest för att galenskapen måste ut på ngt vis.
Jag har med darrig, kaffedriven högerhand tatt tag i musen och fyllt i linjerna jag såg på skärmen.
Gjorda i Paint.
Blå orm gömmer sig i gulrött kaos

Haha, gillar din stil! Inte lätt att på till det i MS Paint, men du lyckas verkligen!
Bästa hälsningar,
Per Lööv - Zerosite.se
Medarbetare på Hemsidor ifokus

Du lyckas ge mig två garv på några timmar, groteskt underbara bilder!
Sajtvärd på Utomjordiskt och medarbetare på Konstnärer!

hahah! härliga bilder :D
Like it!
Tackar :)
Är det förresten ingen som törs tävla enl. #48?? :)
Här kommer lite mer tokerier.
De första 8 är från en serie bilder jag gjorde "på beställning" över nätet. Jag hade gjort en lista där man skulle skriva upp olika saker, typ DJUR / KÄNSLA / NATUR osv, sen ritade jag bilderna direkt, och la upp dom ganska omgående.
Tror tråden finns ngn stans på iFokus faktiskt :) sen skickade jag varje bild till den person som "beställt" den.
Det var riktigt kul.
Woo! Tack för namnbytet :)
Inga kommentarer, ingen kritik, inga buarop!?
*sob*
I'm so lonely…

Du e ju grym!

Fyfan, buu, skiiitbra! Älskar dem alla ;)
Ge mig: konstruktiv kritik - bara kritik - hjärtlösa kommentarer välkomnas, skit på mina bilder: jag tål det, jag tål vad som helst - var inte blyga eller snälla!
Säg vad som är uselt, vad som kan bättras, DISSIKERA DOM! Kill me! SHRED MY WORK FFS!!
……hur ska man annars bli bättre :)

Din stil är så egen att den bara kan bli bra, till och med de bilder du inte lagt ner så jättemycket tid på har sin charm. Så tyvärr ingen kritik från mig idag :)
*dammar av tråden så jag hittar den igen*
Bra att du gjorde det så JAG hittade den! Älskar bilderna, heeeelt underbara. Du skulle kunna jobba för franska tidskriften "Charlie Hebdo", som är en humoristisk nyhetstidning.
Hah, tack ska ni ha - dessvärre har dom nu bytt ut PAINT iom win7, så det är inte alls lika simplistiskt (som jag vill ha det) längre, dessvärre :(
Ska försöka få in litt mer bilder här vare lider.
#108 Beror mer på datorn än på trådens längd ;) jag har aldrig problem. Inte ens med trådar som är 200+
#108 Men jo, blire fler bilder, blire ny tråd!
Putt så Kalle hittar hit!