#4 Tack va fint! 
S*KungsgardenCats Origin of Zakouma
S*KungsgardenCats Qiss Me Prince Milo
Ni får gärna rita Bambi! :)
Bambi du är min älskling ♥ Älskar dig
Blogg: www.janaslife.bloggplatsen.se
Animals can destroy EVERTHING you have,clothes,shoes,doors but they will NEVER destroy your heart <3

Du kan få rita av en av alla mina hamstrar! :)
Jag tassar lite här. Kanske kan lyckas med något fast jag inte är duktigt på att rita realistiskt.
#14 Så söt
Bra jobbat! Tips: titta på hamstern på bilden. Den har ett trekantigt huvud som är lite vinklat, försök rita upp den trekanten (öra-öra-nos) och jobba utifrån den
#14 he, he nee så ful blev den ju inte. Gillade den lilla nosen! 
#15 ja precis. Guldhamsterns huvud ska vara formad som en treangel. Men den bilden var kanske lite svår, jag lägger upp en bild på min Bö.Silvermink lh/sa hona! :)
#18 Din är ju också för söt. Är h*n sg bö.?
#19 Ja, precis, bö sg satin kh
#20 Superfin, älskar den färgen. Ska para min sg homozygot hane med min Silversobel bö. hona. Så hoppas på fina sg bö. ungar! :D
#21 Åh
Jag hade en sg lh hona jag skulle para, men tyvärr dog hon när hon bara var en bäbis
Har ritat av den första hamstern, ska ladda kamerabatterierna och ta kort
#22 Oj, vad tråkigt, beklagar.
Jättekul! :)
ah, ska nog ge mig på det en gång till då :) Tack för tipsen :D
#25 du ritar verkligen jättebra nu, har följt alla teckna djur trådarna här sen jag gick med i teckning. ifks. och nu är du riktigt duktig
nu får du sikta ännu högre och de är att gå på mer på skuggning 
VÅr hemsida : http://twilimarsvin.wix.com/twilights
#25 Sööt! :)
#26 Tack
Jag brukar skugga mycket tycker jag, och det är det roligaste
Men är så svårt när det är små pälsdjur… 
#27 Tack
#28 du kanske redan gör så, men när man skuggar pälsdjur så ritar man varje hårstrån, så om något är mörkare än andra hårstrån så använder man en fetare penna så att de blir mörkare :)
VÅr hemsida : http://twilimarsvin.wix.com/twilights
#29 Jo men så gör jag ju
#31 Jättesöt
Jag kämpar på :) Tack så mycket
#34 Den blev jätte söt 
// Nadja
Tack :)
#40 wow, super fin! 
Kan någon tänka sig att rita mina små dvärghamstrar Pluttan och Rassla, Pluttan är tyvärr en ängel nu :*(
// Nadja