Erat internet jag
Tja, som många kanske vet så brukar man ju få sitt eget 'jag' på internet. Det har iafl jag, mitt internet jag är en galen grönhårig alv som har allt för mycket undanstoppat i sin hatt!
Har du ett internet jag? du kanske kan introducera den för oss? Det här är iafl 'jag' - alltså ' Zolah ' :D

Har även gått så långt att jag har lite fanart av mig själv på deviantart ^^ kom igen :D visa ert JAG!
Mitt internet ''Jag" är nog närmast min musa, Za'leia :) Lite o-orginell men hon skapades faktiskt innan anime med sina kattöron blev så poppis xD

Håll huvudet högt men näsan i en vänlig vinkel.
Tror anime inte är enda stället kattöron kom ifrån x3 tex furries och anthromorpher var ju väldigt populära runt 80/90 va?
Hon såg rätt kul ut :3 ser nästan ut som en lo? eller … vad heter den? quazilott? xD *bra minne*
#2 Dagens ungdom vet ju inte sånt.. *lol* xD Men anthro är nog snarast inspirationen till henne (hon har katt tassar och klor också, och ven om det inte syns så har hon en nosspegel hellre än vanlig människonäsa).
Det är min frra katt, Shavlon, som lånat ut öron och svans :3
#3 dom skulle ha hatf så man kund eklicka på bilden och få den i större storlek , Tror nospegeln skulle synas bättre då?
Hon verkar ha varit riktigt grann :3
#4 Jag hitar faktiskt inte andra bilder av henne.. vet att hon blivit avbildad (och fotomanipulerad) några gånger, men detta är vad bilder jag kan hitta.. och den är inte större. Någon gång kanske jag ritar henne igen :)
Eftersom jag kommer från Lionking Fanart från början så har mitt alias varit denna. Ett lejon med mitt (dåvarande) hår, ögonfärg, ärr etc. En tecknad lejon version av migsjälv helt enkelt.
Men efter eftersom jag försöker komma ur hela lejon grejen har jag funderat på att ändra till nånting helt annat. Vet inte vad än. :)
Riktigt snygg bild, choiico :) Vågar jag fråga hur stor (i pixlar) orginalfilen är?
Erm den uppladdade versionen är 800x600.
Själva Oginalet som jag ritade i kanske låg på 3000x? Har inte den filen på den här datorn tyvärr, så kan inte kolla exakt. ;)
Brukar alltid jobba i runt 3000px bredd (med anpassad höjd). Sen förminskar jag hela bilden när den är klar.
#7 Så snygg den är
Hade jag kunnat rita så hade jag varit glad 
Amor vincit omnia
Reggad Uppfödare i SHF under Prefixet Midnattsglimtens
#9 Tack :) Jo, var mest intresserad i vilken storlek du jobbat i med tanke på linjerna ;)
Jag vet inte om det är ett internet-jag, men jag har en återkommande figur när jag tecknar. Om jag har bristande inspiration brukar det vara hon som dyker upp, med olika ansiktsuttryck och kläder och sånt, men samma karaktär.
Stars are not huge balls of gas. They are works of art, put in the sky so everyone can see them.
http://mylilpieceofcake.blogspot.se/