Teckning iFokus

Teckning

Etikettmaterial-och-teknik
Läst 1646 ggr
Paltn
0

.....hur tänkte dom här nu då...

Köpt en Ritplatta nu, blev en liten bamboo….men då jag ska sätta i usbn så är den ju bara en meter…..

Har datorn på hylla ovanför skärmarna så kopplar jag in den i närmsta usb hänger plattan i luften, blä.

Är så man misstänker att dom gjort det i enkom för att man ska köpa deras trådlösa tillsats.

Aja, får möblera om helt enkelt.

// Paltfan

Hanna
2

Går det att ta ur sladden ur själva plattan? Går isf att köpa längre :) Och om man inte vill möblera om finns tangentbort med USB-ingång.

Sajtvärd på reptiler ifokus.
Medarbetare på leopardgecko ifokus

Zabbio
0

Tja, jag har alltid tyckt att USB-slladdarna är överdrivet långa :P Men det finns väl förlägnings slad till USB också?

Håll huvudet högt men näsan i en vänlig vinkel.                                         

Paltn
0

#1 har usb på tangentbordet, "g15" men den usbn leverar inte nog med ström för att plattan ska fungera.

Blir att möblera om troligen. När jag ids.

// Paltfan

Zabbio
0

Paltn
0

Ja går väl fara in till stan och kolla efter en sån där.

Är rätt bra att ha datorn där jag har den, ingen kläfingrig 3åring som kommer åt den då =)

// Paltfan

Zabbio
0

Det borde ju finnas :)

Paltn
0

Skaffade mig en sån nu. Ska bara hitta tiden att sätta mig och rita :P

// Paltfan

choiicho
0

Kul att det löste sig! :D 
Lycka till med ritandet nu då ^^