Teckning iFokus

Teckning

Etikettkritik-lätt
Läst 2345 ggr
[dynamitella]
0

Målat med sprayfärg

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jag fick en knäpp idé, och målade på kartong med sprayburkar i trädgården. Det var jättesvårt och kladdigt, men ändå kul.

Jag hade bara en kvart på mig innan jag skulle iväg, men här är resultatet.

Har ni provat detta förut?

(Nu blev bilden riktigt ful och slarvig. Men själva konceptet är roligt).

Zabbio
0

Nice. Vad var det  för sprayburkar? De jag har ger definitivt inte så  rena linjer :P

Håll huvudet högt men näsan i en vänlig vinkel.                                         

[dynamitella]
0

Det är vanliga möbel-sprayer från färgcity här i Landskrona.

De är riktigt dåliga och sprutar överallt. Men jag har ju använt burkar och tidningspapper för att få linjerna rena.

Zabbio
0

Ah, ok :)

Håll huvudet högt men näsan i en vänlig vinkel.                                         

Monarchy
0
[dynamitella]
0

Jag har sett alla videor som finns att hitta. Jag menade om någon här gör det :)

Smultronkaka
0

Shit vad coolt. det där vill jag med testa :P Finns det någon hemsida där man kan köpa sånna därna färgburkar? och vad ska man använda för duk/papper?

[dynamitella]
0
[dynamitella]
2
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jag har målat lite till.

Jag blir riktigt irriterad på materialen jag använder. Skitdålig färg och kartong gör ju att man får betala priset.

Men övning är bra.

Smultronkaka
0

Man blir riktigt sugen på att testa! Får se när nästa lönen kommer ;)

SannaHolmgren
0

Wow, jag tycker de är fantastiska. Jag vill också prova…

Hovslagaren undrade om jag ville dekorera hans hästlastbil med porträtt på hans tvåspann med hästar, det är nog så här man får börja då, om det ska lyckas bra.