Teckning iFokus

Teckning

Etikettövrigt
Läst 1804 ggr
Zabbio
2012-05-24 15:54
0

Kentaur

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

En kentaur.. lite WIP tror jag… vi får se om jag fortsätter med den :)

Har använt en stockbild härifrån som referens till överkroppen. Denna länk visar nakna modeller och är troligen skyddade med DAs maturity-filter.

Håll huvudet högt men näsan i en vänlig vinkel.                                         

carsbo
2012-05-24 17:34
0

jag skulle gärna se ännu mer highlights, speciellt i ansiktet kanske Glad

VÅr hemsida :  http://twilimarsvin.wix.com/twilights

21Guns
2012-05-24 19:40
0

Håller med #1, tycker det saknas highlights på kroppen och i ansiktet, och hovarna känns lite underarbetade. Annars en väldigt snygg bild, känns intressant att titta på även om posen var ganska "enkel". Gillar färgerna, de var behagliga för ögat! :)

// Elin :)

"I think therefore I am" 

- Descartes

Zabbio
2012-05-24 23:13
0

Den är ljusare på min skärm, märkte jag när jag såg den  hos en kompis. Men det behövs absolkut highligts..  och jag funderar på att låta något ljus-fenomen lysa upp honom. Kan vara det han står och tittar på.. Det svåra med highligts är att jag inte vet riktigt var jag ska sätta dem.. vill inte att han ska bli för ljushyad heller…

Självklart måste hovarna fixas - om jag orkar fortsätta på den - det är bl.a. därför den ligger som WIP ;) Någon slags bakgrund behövs också, kanske kommer låta den dölja det mestaav hovarna rent av.. jag kan rita hovar men ser honom ibland lite buskage och högt gräs för min inre syn..

Jag hoppas att ljuset kan göra den än mer intressant :)

Zabbio
2012-05-25 22:27
1
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hmj.. nåväl, lite pilleri. Men får erkänna att jag känner mig rätt oinspirerad :P

21Guns
2012-05-26 12:07
0

Cool den blev! :)

// Elin :)

"I think therefore I am" 

- Descartes

Zabbio
2012-05-26 22:53
0

Tack :)

Anonym
Anonym
2012-05-28 21:20
0

Läcker!

Savage-Messiah
2012-05-28 22:14
0

Mycket bra!