Teckning iFokus

Teckning

Etikettsajt-info
Läst 2206 ggr
Zabbio
1

Ändringar på sajten

Hej alla medlemmar på Teckning iFokus!

Jag vill meddela om en ändring i sajtens regler. Det är numera inte tillåtet att skapa trådar för att be om teckningar. Det innebär att ni inte får skapa ''kan någon rita av min valp?'' trådar och dylikt, utan istället får ni kontakta de medlemmar som ni tycker ritar fint och fråga dem om de är intresserade av att rita det ni vill.

Det är fortfarande tillåtet att be om bilder att måla av, eller att sälja bilder osv så länge tråden läggs i rätt grupp.

Ändringen beror på att det varit många trådar med det temat på det senaste. De trådar som finns och är aktuella kommer att låsas, nya trådar kommer att tas bort.

Dessutom kommer Artistic Nudity att försvinna. Istället finns det en Dold del. Till den får man enbart inträde om man blir rekommenderad och inbjuden av någon som redan har tillträde. Mer kommer jag inte säga om denna del.

Jag ber om ursäkt i det fall någon misshagas av dessa förändringar, men jag känner att detta behövs för att i längden hålla sajten intressant och välkomnande.

Tack för mig

/Zabbio

Håll huvudet högt men näsan i en vänlig vinkel.                                         

Nuttra
0

Intressant Glad

Vad krävs det för att bli rekommenderad till denna dolda del? Skrattande

/Helena

Medarbetare på Brukshundraser

Zabbio
0

#1 Det står i den dolda delen ;)

Håll huvudet högt men näsan i en vänlig vinkel.