Teckning iFokus

Teckning

Etikettkritik-lätt
Läst 2138 ggr
Daim och Nougat
0

Kritik räv

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

En liten räv som jag är riktigt nöjd med=D

Vill gärna höra vad ni tycker om den

mejamylove
0

Har du målat den :O

mandyosv
0

Är de inte en fotad varg som du kladdat ut i ps? =)

Jag tyckte den va fin men tråkigt att inte hela är med

Gilla min facebook sida för att se bilder vi lägger upp från våran uppfödning av:
Dvärgvädur, Magagaskar, mantelt & Vit blåögd.
Guldhamstrar i olika färger. Hemsidan: Makke & mandys superfina djur

mandyosv
0

För hand?

Gilla min facebook sida för att se bilder vi lägger upp från våran uppfödning av:
Dvärgvädur, Magagaskar, mantelt & Vit blåögd.
Guldhamstrar i olika färger. Hemsidan: Makke & mandys superfina djur

Daim och Nougat
0

#5 På gimp med mus

Hanna
2

Allt sitter för precist så jag tycker mest den ser utsmetad ut med för slarviga konturer. Har du ens rört bakgrunden eller är det bara räven som är fixad?

Sajtvärd på reptiler ifokus.
Medarbetare på leopardgecko ifokus

Daim och Nougat
0

# 7

Jag ritade med bilden bredvid, jag har inte smetat ut orginal bilden, om jag nu skulle ha gjort det så hade jag skrivit att det var en fotomanipulation eller liknande. Och om du kollar noga på originale bilden så syns det tydligt att det är ritat, speciellt i högra hörnet.Skrikandes

Hanna
1

#8 Sa aldrig att det var så, sa att det SÅG UT så.

Sajtvärd på reptiler ifokus.
Medarbetare på leopardgecko ifokus

Daim och Nougat
0

Ojdå, såg inte det, sorry

Denna kommentar har tagits bort.
carsbo
1

vet inte om man får säga dehär men om jag kollar på orginalet och din bild så det det identiskt ut, bara lite mer "målefärg" aktigt..
tom. blommorna och bakgrunden är identisk. så förlåt, men jag ger inte kritik på kopior Obestämd

VÅr hemsida :  http://twilimarsvin.wix.com/twilights

Zabbio
0

Jag anser att detta inte är en målning utan ett ganske simpelt redigerat foto. Eftersom jag inte tror att TS talar sanning när han/hon säger sig ha målat den på frihand med fotoreferens så låser jag tråden då jag inte accepterar lögner på sajten.

TS har fått ett PM i frågan.

Håll huvudet högt men näsan i en vänlig vinkel.                                         

Inlägget är låst för nya kommentarer