kritik råtta :3
Hmm… Kanske svansen kunde böjas lite mer.
Portal Is Love, Portal Is Life.
#2 vad menar du? :)om du menar att den böjer sig lite som en fyrkant så är det meningen ;)
Söt stil :)
Håll huvudet högt men näsan i en vänlig vinkel.
Supersöt! :3 Rätt många proportionsfel, men det beror ju på om det är meningen eller ej.
#4 tack :3
#5 jo det är liksom meningen… eller dom flesta iaf ;) typ att nosen är för lång, benen för stora och hur svansen böjs. det är meningen ;)
Söt :D
Har för mig att jag sett den någon annanstans är du medlem på DA?
#7 ja det är jag :) och jag har lagt upp den där :3 det är nog där du såg den ;)
antagligen :3
#10 tack så mycket :3 njaa, jag är i Skärgården just nu och har inte med mig min dator(det här är pappas) så jag har inte bilderna. dock kanske jag har några på DA som jag kan visa :) ska kolla ;)
jag tänkte göra en sån där bildtråd senare men om du vill så kan du ju kika in på min DA sida? :3
#13 skriv www.deviantart.com du vet var, och sen kommer du in på en sida med massa bilder. då hittar du en sökruta så sök på "luckydragonriderkin" och sen så ser du några bilder jag ritat. då klickar du på en bild, eller direkt på mitt namn så att du kommer in på min sida. sen klickar du på "gallery" och vips så ser du alla mina bilder :3
förstod du? jag är lite dålig på att förklara ^^''
#15 vilken tur ;)
Tycker att den verkligen förmedlar en känsla. Har du några fler liknande teckningar? För det skulle jag vilja se.
.