Kins BildTråd! :D
hejhej nu tänkte jag göra en sån där "bildtråd" som alla andra gör :3 jag har ju inte sådär fantastiskt mycket bilder att visa just nu… men ni får se dom jag har.
jag ritar inte så mycket på datorn eftersom jag har varken en scanner eller Ritplatta sak… och det är VÄLDIGT svårt att rita med mus -.-'
jag använder GIMP när jag ritar :)
nu ska jag sluta babbla och visa er mina bilder U.U
så nu kan ni kommentera! jag vill gärna ha kritik :)
#13 ja jag har haft ett foto brevid ;) och sen ritat av dom :) men dom är mycket finare i värkligeten
du har kanin va? dn bild är ju en kanin… om di vill så kanjag ju rita av den :3
#15 vad synd! D': R.I.P Tyko :(
den bilden blir jättebra! jag ska rita honom imorgon :) vill du ha honom färglagd eller bara i blyertsh?
#18 okej :)
#20 hhmmm, det lät coolt! Sergio… kanske, det var ju faktigkt ganska bra! :D
#15 din bild är snart klar :) men jag vet inte om jag kan lägga upp den här, ska prova ;)
#23 njaa, jag kan ju rita drakar så den ska jag nog kunna rita! :) ritar den lite senare ;) jag bakar nu! *.*
#23 väldigt svår med alla prickar och taggar xD det ser nästan ut som om h*n poserar! :3
#23 nu är din också klar :) JÄTTE svår men det gick ju faktiskt ganska bra! :3 som jag sa så är det lite krångligt att få in dom i datorn men ni får förmodligen se dom ikväll! :)
om någon mer vill ha sin bild avritad så PMa mig tack :)
#25 ja, han heter Taggen av en anledning xD Och ja han poserar för matte :3
Ser fram emot att få se resultatet :)
#27 vilket passande namn!! :)
ÅHH!! Tack så mkt han vart jättesöt!! :3
#31 det var väldigt svårt att rita ödlor! men jag ska träna lite till ;P
#32 tack! :) kanske det du ;)
.
. Han är mitt hjärta, världens underbaraste! Du får jätte gärna rita av honom! Tyko hette han. Blir den här bilden bra? Har tyvärr inte så många bra bilder på han
.
.