Mejamylove´s Bilder
#7 Man tackar :) Vad kul att någon tycker jag är bra! :D
Jag skulle oxå vilja ha kritik på dom :)
Var dom verkligen så hemska att ingen vill svara?? :)
Mkt coola:) du är född -98 va jag är 99:a :)
Stilen är variera men du ritar båda bra :) gillar speciellt drakarna i blyerts :)
Vad menar du med "Stilen är variera men du ritar båda bra" :)
#5 Var helt fantastisk :o Du har verkligen fått till ögat bra, och fjällen runt :) Hittar inget som jag kan "klaga" på
#20 Jo den ena är typ så här verklighets trogen och den andra mer anorlunda Jag menar hundarna och männsikorna och några drakar är så här realistiska och dom med det söta krulliga håret är mer anorlunda (men på ett fint sätt) :)
Hoppas du fattar vad jag menar inte så bra på att formulera mig ;)
#22 nu förstår jag! Tack så hemskt mycket! :)
#21 Tackar! :)
#23 Vad bra ser fram emot fler bildef ;)
Jag ska ladda in en till hund ikväll som ni får gissa rasen på :)
Ok jag ska ladda upp på min tråd några bilder om du vill kolla ;)
Självklart!
Tackk nu är de uppladdade :)
#29 Tack för kritik, men skulle du kunna säga mer specifikt var jag gör fel med ving anatomin?
igentligen inget för drakar kan se ut som man själv vill då ingen vet hur de ser ut ;D men ska man göra dem mer realistiska kan du tänka på fladdermus vingar. singarna är ju händer så de har en arm och fingrar. som du ritar dem ser det inte riktigt ut som en arm och "fingrarna" går genom hela armen ;)
bilden visar lite skillnaden den till vänster är en "vanlig" vinge och den till höger hur du ritar dem (dock gjorde jag den jätte snabb så dina ser ju inte så fula ut de ser mycke snyggare ;D) den tjocka svarta linjen är armen och cirklen är skulderbladen
#31 Jaha var det de du menade :) Det är meningen, Jag trodde du menade var vingarna var fästa :)
Jag kollade på en av markcrilleys videor om demonvingar, därav den underliga anatomin :)
Väldigt fina bilder :) Gillar drakarna i början mycket! Är den sista bilden en berner sennen kanske? :)
"Lycka och jubel att äga en pudel!"
#34 Vilken tur att man inte är helt ute och cyklar då :)
Tack så mycket :)
#9 den var ganska cool men lite mycket muskler kanske? :P
du har lärd dig rita drakar i boken "lär dig rita drakar" eller hur :)
#38 rita manga boken är helt värdelös!! men på något konstigt sätt så lärde jag mig faktiskt ganska mycket på rita drakar boken! :o
#35 Jajjamensan!!! tack så mycket :)
#37 Det är meningen :) Jag tänkte öva på hur muskler går och så, med det blev helt plötsligt väldigt roligt att rita muskler så det fick bli en hundbodybuilder :P
Och ja det är dom böckerna :3
#38 Jag som älskar dom böckerna 
#40 jaha okej :) undra hur många timmar han tillbringar i gymet! x) jag kände igen dom "rytande" drakarna :)
#41 Haha, han kör weightpull xP
Ja det var ju inte så många olika sorter på dom att välja på :P
#1 jag gillar färgerna och "fjällen", när jag ritar fjäll blir det jättefult x) och du har fått till skuggningen i de flesta bilderna! :)
#43 Tack så mycket! :) Det blev det när jag ritar oxå, men med mycket övning så går det (tillslut) ;)
Tack (igen) Alla bilder är mycket mer skuggade irl, de har mycket starkare Kontraster oxå :)
Du är väldigt duktig! Och vilka bilder! Att rita i Paint är inte heller så för lätt, så snyggt jobbat där. Gillar färgerna.
#45 Tack så mycket! :)
Jaa, det är inte så jääättelätt att rita i paint men när man inte har något annat Ritprogram så får man ta vad man har :P
#46 Har du provat Gimp? Finns att ladda ner gratis och är väldigt lätt att använda. Har lite fler funktioner än Paint och med lite övning kan det bli riktigt bra =)
#47 Jaa, jag provade det hos en kompis men det slutade ganska snabbt eftersom hon råkade trycka ner penselmojjen och vi kunde inte hitta den igen xD
#48 Hahaha- otur! =)
Du kan hämta hem Gimp gratis på gimp.org
Det går snabbt att lära sig, annars finns det alltid beskrivningar till alla funktioner. Om man råkar klicka på något oväntat så är det bara bra, då lär du dig vad den knappen gör. =)
Lycka till
#49 Jag får kolla upp det :)