Teckning iFokus

Teckning

Etikettkritik-lätt
Läst 8096 ggr
Artylay
3

Drakar söker kritik!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Har arbetat mycket med djur och människor ett bra tag nu och tänkte ta ett steg tillbaka till mitt huvudsakliga intresse - drakar. Jag försöker vara kreativ och få dem att se unika ut, inte för "nakna". Då jag var mindre så såg nästan alla mina drakar likadana ut. Jag hoppas jag bättrat mig på den punkten.

Ge mig kärna kritik och idéer på hur en drake ser ut i dina ögon. Alltid kul att höra :)!

Dagens arbete

Mvh
Rebecca Frödén

joheck
0

Åhhh vilken vacker drake! Väldigt annorlunda mot hur man brukar få se drakar, men jag gillar den starkt! Super bra ritat också! Jag skulle vilja se bild på den här draken där man ser kroppen också. Är jättenyfiken och tycker din design är väldigt vacker, spännande och unik!

Artylay
2
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Tack så mycket :)! 
Jag har nu färglagt skissen i ps.

Mvh
Rebecca Frödén

joheck
1

#2 Skit snygg! Den skulle jag gärna sätta upp på väggen!Skrattande

21Guns
0

Riktigt snyggt! Både skissen och den färglagda versionen! :)

Gillar skuggningen, speciellt på fjädrarna! Intressant stil just med dem (fjädrarna) på huvudet sådär :)

Gillar även färgvalet, kontrasten mellan den kalla blåa färgen och den varma röd/orangea är snygg!

// Elin :)

"I think therefore I am" 

- Descartes

valorous.kid
0

oj!! den var ju skitsnygg!! :D säger som #3 den skulle jag gärna sätta upp på väggen :P

dock hade jag gärna velat se hela huvudet, toppen av huvudet syns ju inte :S eller alla fjädrar syns inte :P