Vilken fin bild 
Sajtvärd på reptiler ifokus.
Medarbetare på leopardgecko ifokus
fiint :)
I can't drown my demons, they know how to swim.
Jättefin ju! :)
// Elin :)
"I think therefore I am"
- Descartes
Otroligt fin! Jag gillar hur du har fått till pälsen! Den ser verkligen levande ut :)
Hur fin som helst! Det skulle däremot behövas lite mer jobb på munområdet. Lite mer skuggningar som skiljer ovan och under munnet, annars blir det bara en slät yta med ett svart streck på. Vet inte om det var begripligt men tänkte bara påpeka det 
Jätte fin!!
helt otroligt!!
VÅr hemsida : http://twilimarsvin.wix.com/twilights
Jättefin! Pälsen ser otroligt bra ut 
Gud vad fin! du har fått med vartenda litet hårstrå i pälsen jätteduktigt! :)
Medarbetare på Skolios Ifokus.
Tack alla för alla fina kommentarer :)
#5 Jag förstår vad du menar. Lite av skuggorna har försvunnit när jag fotade och la in den i datorn men de kan nog förstärkas ytterligare ändå. Tack så mycket för tipset! Jag ska tänka på det nästa gång, nu är den tyvärr såld :)
Den är fantastisk! :)
#11 Tack :)
Jätte fin !! :-)) Vad har du målat på och vad är det för färg du använder ? Ska nämligen testa också.
#13 Tack! :) Jag har målat med akvarell på ett akvarellpapper i A3-format.
#14 Okej. Men vad tycker du jag som ny börjare ska börja använda ? Jag kan ju rita, det är inte frågan om det. Utan vad du tycker jag ska använda, akvarell eller akryll ? :-) Du kan pm:a mig.
Så sjukt fin! Bravo! 
Whhoooaa, akvarell, goddamn kvinna jag är imponerad!! Får man fråga hur då fått till morrhåren? :)
#15 Nu har jag pm:at dig :)
#16 Taack 
#17 Åh tack!
Jag har använt gouachefärg till morrhåren :)
hur fin som helst!
Fy fan jag blir ju avis :P Skit snyggt
Jösses vilket tålamod du måste ha! Verkligen superfin är den.
#21, #22 och #23 Tack så mycket :)
#24 Tack så mycket! Jo mitt tålamod är ganska bra, men nackdelen är att jag ibland sitter och pillar lite för länge med mina alster :P
AnnaB: Har köpt akryl färger, pm:a mig :-)