Teckning iFokus

Teckning

Etikettannonser
Läst 2009 ggr
[SelmaP]
0

(S) Underbar teckning!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Min morfar har ritat en teckning som betyder väldigt mycket för mig, den är så underbar! Den har väldigt bra skick. Originalet har vi hemma, den som vi säljer är en kopia. Den är svart-vit och väldigt detaljerad! Teckningen är väldigt stor, så jag vet inte hur jag ska göra när jag postar iväg den om du inte kan hämta den. Om jag kanske kan vika den på mitten? Det avgör du! Jag finns i Stockholm. (Bild tagen av en väldigt usel ipod-kamera, den är svart-vit som sagt!) Auktion på denna teckning: Lägg bud vetja! :)

Användaren har inaktiverat sitt konto och tråden är från 2012 så mest troligtvis finns bilden inte längre till salu. Tråd låses.
//admin

• Redigerat 2022-05-26 13:43 av [Tismon]
[SelmaP]
0

Putt! Teckningen finns kvar ännu :)

Lägg bud :)

Nilam
2

Ville bara säga att bästa sätt är nog att posta den som rulle :) Dumt att skapa veck i en så fin teckning!

Zolah
0

Ett annat tips från mig är att sälja den på andra sidor än bara här, då dom flesta här tecknar själva.

Och kolla om du kan få en bättre bild på den också?

men om du ska buda den på flera ställen länka den isådanafall till den här tråden så ingen känner sig lurad :) ( dom kanske lägger ett bud här, och sedan får du ett annat på en annan sida. Och då kan dom tro att du l¨åtsas att det kommit ett högre bud, bara för att du vill ha mer pengar )

[SelmaP]
0

2# Ja, bra idé .. att jag inte tänkte på det!? xD

3# Ja, okej, vilka sidor finns det som ni kan rekommendera då? ^^

Zolah
0

jamen, vilken som helst igentligen som du tycker temat på bilden passar?

[SelmaP]
0

5# mm jag vet, jag har hittat flera nu….

Inlägget är låst för nya kommentarer