(S) Wacom Intous 4 Medium
Tänkte kolla om det finns intresse för en Wacom Intous 4 Medium i mycket bra skick, väl omhändertagen. 
Säljes om ett bra pris anges, Digitalt kvitto finns.
Ord Pris: 3100kr
För er som inte är insatta är det Wacoms enda modell med en OLED skärm till varje enskild "snabbknapp"
Touch hjul för Zoom,rotering, penselstorlek, bläddra bland lager.
Allt går att ändra efter dina behov.
Dubbelsidigt så gjord för både höger och vänsterhänta.
Tråden är från 2012 och mest troligen finns produkten inte längre till salu. Tråden låses. Finns den trots alla år fortfarande till salu får trådstartaren skapa en ny tråd 🙂
//admin
- Redigerat 2022-05-26 13:38 av [Tismon]
jag har några frågor. hur mycket kostar den? var finns den?? hur gör man för att få igång den, behöver man bara sätta in något i datorn eller behöver man installera den?? medföljer penna?
Jag vet faktiskt inte vad jag vill sälja den för, buda.
Den finns i Örnsköldvik alt i städer Sundsvall,Umeå.
Du stoppar in usb sladden i datorn.
Du bör installera programvara som är till ritplattan för att kunna ändra divserse inställningar från känslighet då du ritar, till vad snabbknapparna ska göra och vad som ska stå på skärmarna. Om du är höger eller vänsterhänt etc.
Pennan medföljer självklart även stiften och pennhållaren.
Vissa är lite nötta men dom flesta stort sett oanvända.
#2 okej tack :) ska kolla med mamma :P men kan du säga ungefär hur mycket??
Det är Wacoms proffsmodell, bra grejjer helt enkelt. :)
2200kr cirkus
Den verkar superbra. Är faktiskt ute efter en Ritplatta. Synd bara att den var såpass "dyr". Har aldrig ens testat en, så det vore tråkigt att köpa något man kanske inte kommer använda. :) 
Sajtvärd på reptiler ifokus.
Medarbetare på leopardgecko ifokus
Det är det bästa man kan få liksom, wacom andas kvalite till fingerspetsarna. Ni har inte sett alla detaljer dessutom :)
Det som är bra med Wacom är att det är en kvalites produkt så andrahandsmarknaden är bra, om du köper och säljer den vidare sen.
Än om jag tvekar på att du gör det ;)
#4 okej jag ska fundera :P
Har du funderat nu? :)
Nej tyvärr :s den är säkert super men jag köper hellre en sprillans ny. Tyvärr…….
Tråden är från 2012 och mest troligen finns produkten inte längre till salu. Tråden låses. Finns den trots alla år fortfarande till salu får trådstartaren skapa en ny tråd 🙂
//admin
- Redigerat 2022-05-26 13:38 av [Tismon]