Teckning iFokus

Teckning

Etikettteckna-människor
Läst 1110 ggr
[oskuldast]
3

kritik, tack :)

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Ritat av min pappa med blyerts, har inte ritat alls länge och skulle vilja ha kritik :) tar inte alls illa upp över någonting ni har att säga, så det är bara att vara ärlig :D

[fuzzygirl21]
0

Den va riktigt fin du är ju ett proffs

MissInAction
0

Wow, du är jätteduktig!! Det finns ett djup i teckningen, och ögonen ser levande ut, och det är inte alldeles lätt att få till. Alla skuggor, vinklar och nyanser tycker jag att du har fått till jättebra! Glad En enda sak har jag som jag tror kan göras bättre och det är munnen, det ser ut som att det är helt tomt där. Ser du vad jag menar?

Maria, sajtvärd på Ryssland , medarbetare på Law of Attraction och Film
Kluring om Ryssland

[oskuldast]
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

#1 Tack:)!

#2 munnen hade jag problem med! själva orginalbilden är fotad på scen, så det är skumt ljus som var svårt att få till med, men lägger in orginlbilden med så blir det lättre att se :) (huvudet på porträttet ser mer runt ut än vad det ser ut på porträttet i verkligheten)

MissInAction
0

Jamen då förstår jag - munnen ser ju likadan ut som på bilden Skrattande Det kan inte vara lätt att inte bara teckna av något, utan dessutom konvertera det till svartvitt. Det blir ju aldrig detsamma, men du har verkligen gjort ett riktigt bra jobb, tycker jag!

Maria, sajtvärd på Ryssland , medarbetare på Law of Attraction och Film
Kluring om Ryssland