Teckning iFokus

Teckning

Etikettallmänt
Läst 2726 ggr
Labolina_73
0

man till kvinna. :-)

eller kille till tjej,,

nåja,, jag ska förklara..

jag har en ängelbild som föreställer en killängel, men jag skulle vilja ha samma bild men mer tjejig om ni förstår..

lite mera hår kanske och lite kvinnligare former.

tacksam för svar snarast..

man får ju inte lägga ut bilder man hittar hur som helst så skicka gärna ett pm.

mvh Linda

[tramstrasa]
0

hej

Hitta en bild på en jvinna du tycker om och rita hennes ansikte och lägg till de delar från killen du tycker om är det en hel kropps bild så gör bara formerna lite rundare och mjukare så ska det nog gå bra.

choiicho
1

Erm, jag skulle nog mest kolla på bilder/foton och jämföra var som skiljer tjejer och killar åt. :) Sedan ändra det som borde ändras för att få det mer femenint. :)

Labolina_73
0

jag kan inte teckna alls så jag önskar hjälp med detta.. ;-)

//Linda

Labolina_73
0

hepp.. :-)

tack iaf..

mvh Linda

choiicho
0

Lättast är om du gör ett försök. Laddar upp den så kan vi kommentera och säga vad som kan förbättras :)

Labolina_73
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

oki,,, men som sagt,, jag kan inte själv,, behöver hjälp… att få det att se ut mera som en tjej,,

//Linda

choiicho
1

Lägg till bröst, minska volymen på musklerna (mer slanka armar). Lägg till längre hår om du vill vara över tydlig (trots att alla tjejer inte har långt hår. :)
Börja där så kan man se senare om det behövs mer ändringar :)

Labolina_73
0

jo asså det vet jag,, men jag kan inte teckna… jag får inte till det..

skulle du vilja hjälpa mej kanske? Glad

mvh Linda

[EllenAlicia]
2

#8 prova :P

choiicho
0

Precis, prova först. Så kan du lägga upp ditt resultat här så kan vi hjälpa dig genom att ge konstruktiv kritik :D

choiicho
0

Och bara så att alla är med på noterna kommer bilden ovan från den här människan. http://buckwulf.deviantart.com/ 

Det var troligtvis inte där du hittade den Labolina, men det är den människan som tecknat den. :)