Teckning iFokus

Teckning

Etikettteckna-djur
Läst 10924 ggr
[Pelisa]
0

Ritar olika djur!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hejsan svejsan Glad Jag älskar att rita djur,så kommer slänga upp lite bilde rpå mina teckningar här Skrattande Ni får gärna ge kritik till bilderna,och säga vad jag ska tänka på tills nästa gång osv. Glad

Här kommer en bild,en Gerbil:

Ursäkta för den dåliga kvalitén på bilden,jag tog den på kvällen med min kamera… Obestämd

[Pelisa]
0

En varg.Ursäkta för dålig kvalité,bilden är tagen med mobil.

mandyosv
0

Du ritar fint!! Lite speciellt och enkelt. Men snyggt!! Som i en bok eller serietidning.

Gilla min facebook sida för att se bilder vi lägger upp från våran uppfödning av:
Dvärgvädur, Magagaskar, mantelt & Vit blåögd.
Guldhamstrar i olika färger. Hemsidan: Makke & mandys superfina djur

[Pelisa]
1

Tack så mycket Skrattande Gerbilen tittade jag liiiite på en googlebild,men gjorde om den lite och fixade annan färg.Vargen har jag bara tittat på googlebild för att se pälsens riktining och färg. Glad

Quenzi
0

Gerbilen blev supersnygg! Skulle aldrig kunna måla en sån! :O

PJUM

[Pelisa]
0

Tack så mycket! Jag har gjort den med ett tips från Pets nr 1 år 2011 (tror det var det nummret…),där får man tips på hur man kan rita djur,så jag har använt "stödringar" Flört

[Pelisa]
1

En sorts tukan,bara huvudet.

[Pelisa]
1

Och en chinchilla.

Quenzi
1

Ooo, du måste lägga upp bilden på råttan du gjorde till mig! Den är ju så himla söt! :D

PJUM

[Pelisa]
1

Vad kul att du tycker det! Här kommer blden på den Skrattande Fast vänstra bakbenet blev lite konsigt ^^

ks.gerbil
1

Tänk på att gerbiler har en tofs i svansänden det är en av sakerna som rappeesenterar en gerbil ^^ annars är dem ju jätte fina

Gerbil-hemsidan hittar du R

ks.gerbil
0

Tänk på att gerbiler har en tofs i svansänden det är en av sakerna som rappeesenterar en gerbil ^^ annars är dem ju jätte fina

[Pelisa]
1

Ja, jag tänkte på det, och om du klickar på bilden så ser du att det är liiite tofsigt men jag glömde att göra en riktig tofs Tungan ute Annars så gör jag så på andra gerbiler jag ritar, dock blir dom inte lika bra så ni får inte se dom ^^

[Pelisa]
0

Ursäkta för att jag inte laddat upp fler bilder, har varit på semester. Här kommer iallafall en gerbil till som jag ritade i GIMP när jag var i italien. Svanstofsen blev nog inte så bra, tycker det är lite svårt att få till det i datorn och tränar för fullt! Glad

På bilden ska det föreställa att gerbilen springer på en gräsmatta.

[Pelisa]
2

En liten hamster som äter på en gurkbit. Supernöjd! Skrattande

[Pelisa]
0

Två gerbilungar som sover tillsammans. När jag gjorde denhär gjorde jag lite konstigare huvuden än vad jag gör nu ^^

[Pelisa]
1

En vinthund+varg+annan sorts hund ^^

ks.gerbil
0

Va du i Italien :)? Kul Vart då :D

[Pelisa]
0

Japp, Venedig, Rom & Florens Flört

Sen så lovade pappa att jag skulle få gerbiler, så snart kommer vi skaffa! Skrattande Då kommer det bli någon / några bild(er) som jag ritar dom på. Ritar också mycket bilder på mina undulater, fast har bara två i datorn, en gjord i paint (superful så jag vill inte visa) och en gjord i GIMP, här kommer den, den föreställer Isabell Kyss:

Flöffo
0

Super fina!Älskade 1,14 och 16 mest! Skrattande

//Flöffo

[Pelisa]
0

Tack! Förstår det… ;P

[Sara FE]
0

Du är riktigt duktig! :)

[Pelisa]
0

Tack! Skrattande

IceTee
0

Grunden är där i alla dina teckningar, men tycker att du färglägger lite "ojämt", gör det gärna i pälsens rikning, och gör små steck istället för att bara dra pennan fram och tillbaka för att få päls-effekten. Och om det är vit päls gör där det kan vara lite skugga svara blyerts-streck! Du är jätte duktig, nu är det detaljerna som ska till bara ;)

Medarbetare på Skor iFokus

[Pelisa]
0

Ja jag vet, jag gör mer i pälsens riktning nu, dom bilderna som det inte är så på är lite äldre innan jag fösökte "ta steget upp mot verkligheten" Flört