Teckna/måla svårmod
Hej. Jag har precis hoppat med här trots att jag nog är äldre än de flesta som är medlemmar på den här sajten. Jag tecknar och målar då och då när andan faller på och tiden finns.
Tidigare i livet använde jag ofta tecknandet som en slags svårmodsventil och då kunde det bli ganska mörka saker som kom ut ur huvud och händer. Njumera är det sällan jag får såna här infall, men jag tänkte ändå visa några av de läbbiga känsloyttringarna jag har ritat.
Jag börjar med en enkel teckning i rött bläck, den heter "rooted" och kom till ur en känsla av att jag inte kom vidare i livet för 35-40 år sedan.
WOW! Du är ju jätte duktig!!!! :D
#12 Tack för det 
Fantastiska bilder allihopa! Framförallt gillar jag #1 och #5. :)
//Emma
Hartassens Kaniner - uppfödning av hartypade hoppkaniner

Underbara färger i #5an! RIKTIGT diggar bocken, älskar hur du fått till hornen, riktigt fin! Bisonoxen är också jättefin, fint att du fått alla färger i tavlan att matcha och jobba ihop tsm! Snyggt! :)
#11, #12 Tack det var snälla ord. Numera blir det inte tid för så mycket av den här varan, familjen, barnen, hus och tomten tar mycket av tiden och sedan har jag ju ett par dussin ytterligare intressen.
I den mån jag målar, brukar det bli målfigurer för bågskytte, som vi sedan placerar ut runt tomten och skjuter på jag och barnen.