Akrylmålning

Jag tycker det är en ganska hyffsad målning. Det jag saknar är skuggor och djup i ansiktet på jokern.
Sen kan jag ifs tycka att det är mer intressant att se personliga bilder än bilder av kändisar…
Jo, håller jag med om, men det är ett bra sätt att öva på, tycker jag.
Det är ett jättebra sätt att öva på. Dessutom är det ju lättare förr oss här på forumet om vi vet hur förlagan ser ut, att bedöma om och i så fall vad som ska rättas till.
Själv har jag börjat teckna av döda musiker och kändisar och det kommer jag fortsätta med.
Kritiken ja den glömde jag 
Jag tycker att du kan smeta ut eldmolnet så att färgerna går i varandra. Elden är ju levande och ju varmare det är desto ljusare är färgerna.
Jag tycker den var fint detaljerad och med en riktigt härlig eld :)
Riktigt snyggt gjord!
Va lycklig och gör andra lyckliga<3
underbar
Mycket snyggt gjord :) Kan tänka mig att elden kunde ändras en aning.. utan att få bli suddig..
Håll huvudet högt men näsan i en vänlig vinkel.
Tack så mycket allihop :D (har inte haft tillgång till internet och inte kunnat svara)
Jag kommer nog inte ändra på originalet men jag kan ju försöka fixa lite med elden i gimp… (även om jag inte är så bra på att rita i datorn)
Häftig! :)
snacka om tålamod:) jag har inte tålamod till att måla med akryl:)
snyggt gjort:)
Min blogg: SweGizmo.se
Väldigt bra faktiskt…
Inget att klaga på egentligen, kanske det skulle vara lite mer toning i utkanten av elden, men det är sån liten marginal på den detaljen jag ser.
Mycket bra..
Haha bara jag som tycker att den är helt underbar? ;) älskar verkligen jokern i denna bild! Helt underbar….