Teckning iFokus

Teckning

Etikettkritik-lätt
Läst 3260 ggr
mumin12
0

kritik på katt

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Den här lilla missen tog ca 2 tim att göra, men jag är bara 11 år så ni får väl ha lite överseende… Det är faktiskt första gången jag ritar en katt och bildkvaliteen är väl inte heller så bra. Men jag skulle gärna vilja ha lite kritik! Glad

Katthemsmatten
0

Jag som inte kan teckna alls, men som umgås mycket med katter, tycker att du verkligen lyckats fånga en katts blick.

Medarbetare Hittekatter iFokus

mumin12
0

#1 Tack så jätte mycket! :)

joheck
0

Jättefin! Tycker den ser ut precis som en sandkatt.

SyntHare
0

Men du är ju jätteduktig för att vara elva år Förvånad Tycker också att du har lyckats fånga blicken riktigt bra.

mumin12
0

#3 o #4 Tack! :) Behöver verkligen lite uppmuntran då jag har en liten svacka i mitt tecknande… :/

Katthemsmatten
0

Fortsätt teckna och visa gärna fler alster då och då!

Medarbetare Hittekatter iFokus

[brallis123]
0

GUD vad fin! :O kan du inte visa flera bilder?

PollyBoffin
1

Åhå? 11? Imponerande. Tror inte jag var så bra på att teckna när jag var 11. :)

Jag vidarebefodrar tipset jag fick av en konstnär när jag var i ungefär din ålder och hade pippi på att rita hästar. Han rekommenderade mig att rita av foton på hästar tills jag kände att jag förstod hur de såg ut, sedan kunde jag rita fritt ur huvudet.

Jag själv har varit dålig på att följa tipset, vilket är varför jag har "börjat om" så att säga och nu ritar av bilder på djur och så småningom även människor.

Så rita av, av och till (inget som måste göras hela tiden) och det viktigaste av allt; fortsätt rita! Slutar du, så blir du inte mycket bättre (och du är allt annat än dålig). Och ännu viktigare; ha roligt! :D