Teckning iFokus

Teckning

Etikettteckna-djur
Läst 2647 ggr
Zabbio
2

Ett par hästpasteller.

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jag får erkänna att jag känner mig klumpig när jag ska måla smått med pastellkritorna. Huvudporträtt går väl ok, men sen när jet gäller de två små hästarna i helfigur på samma yta så blir det svårt.. fast jag har lite svårt för helfigur, inte alls lika lätt att få samma uttryck i ansiktet juh ;)

Första bilden; Hästhuvud (en väninnas  häst.)

Håll huvudet högt men näsan i en vänlig vinkel.                                         

Zabbio
2

Andra bilden.En annan väninnas hästar.

Usch, jag vet inte vad jag ska tycka. Tycker inte riktigt att jag fångat rätt häst i någon av bilderna, fast det  finns delar med bägge som jag tycker om.

Zabbio
2

Jag fortsatte på dn andra bilden, jag var inte alls nöjd med den. Nu skäms jag inte längre iaf.

choiicho
1

Hur mysiga som helst! :D 
Älskar framförallt den nedersta bilden. Du är så fruktansvärt duktig på skuggor och ljus! Riktigt snyggt jobbat

valorous.kid
0

dom är ju awsome!!!!!

Zabbio
0

Tack :)

Smultronkaka
1

Jätte fina!! :)

m0chicakez
0

Jag är så avundsjuk på att du har sån talang! xD

Twitter/Artstagram : m0chicakez
Instagram: nemis.problemis

Deviantart: http://www.deviantart.com/theshadowsinger

Zabbio
1

Talang och talang.. öva varje dag i 24 år och se om du också har ''talang'' ;)

[peter54]
1

Riktigt fina, verkligen Glad

ylva00
0

Herreguuuuud!du är ju asduktig!!!!

Instagram @enzo.bordercollie & @mydoodl3s puss o Kram