Teckning iFokus

Teckning

Etikettmin-tråd
Läst 1605 ggr
Isnona
0

Isnonas teckningar

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jag har precis upptäckt det här med att rita, och har insett hur roligt det är! Jag använder kolpennor och kan sitta i flera timmar när jag väl kommit igång.

Bifogar en bild på min systerson som han fick i 1års present. Kom gärna med kritik, både bra och dålig :)

Mvh /Simona - Medarbetare på marsvin.ifokus

choiicho
0

Jag tycker den är helt bedårande! :D

Hanna
0

Tycker den känns lite för "spetsig" på sina ställen. Men keep up the good work! :)

Sajtvärd på reptiler ifokus.
Medarbetare på leopardgecko ifokus

[Pelisa]
0

Yucker pannan är lite för hög, men annars är den superfin!

Mojti
0

jättefint ritat ! :D

www.lillamalin.blogg.se

Zabbio
0

Väldigt trevligt uttryck och känsla i bilden, och jag kan gissa att den är väldigt lik (har ju inte sett barnet) på så sätt att man lätt känner igen motivet :)

Det som kan förbättras är att skuggningen är så pass grov, den drar blicken till sig och stjäl uppmärksamhet  från känslan och motivet. Testa att skugga med små, lätta cirkelrörelser och att använda stompf på utvalda ställen, så lir det ite så skarpa streck.

Håll huvudet högt men näsan i en vänlig vinkel.                                         

LOLslashFREAK
0

Wow! Kan inte annat än att le åt bilden, den utstrålar lycka och ögonen är helt fantastiska. Fortsätt såhär! :D

Galenpanna

Isnona
0

Tack alla! Blev riktigt nöjd faktiskt, och det blev även hans föräldrar =)

#5: Tack för tipset, det ska jag absolut testa (:

Isnona
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Måste bara få dela med mig av en teckning på Johnny Cash som jag ritade till min bror i födelsedagspresent. Jag blev riktigt nöjd =)

Tyvärr lite dålig bild, men har ingen bättre.

mumin12
0

superfint gjord! :D