Anna ritar & målar
Hej! Jag är ny på det här forumet så jag tänkte att jag skulle slänga upp lite bilder på vad jag sysslar med även om det är mer måleri än teckning, hoppas att någon kan finna lite inspiration! Om ni har något påpekande eller undran, tveka inte att skriva :)
Jag är 22 och pluggar dekorationsmåleri i Norrköping. Ritat och målat har jag väl gjort för det mesta och på det mesta. Just nu har jag sommarlov och målar lite på uppdrag.
Först ut är ett ölglas i ett litet skåp som jag gjorde på beställning, där kunden fick välja glas.
Jag använde marmorerings-/ådringsbas och pigment, plus lite akryl till highlights. Här är det lite slagmetall också på guldkanten, som inte riktigt kom till sin fulla rätt på fotot men blev rätt effektfull i verkligheten. Målningen är 24x17 cm.
WOW!
Helt fantastiska bilder! 
Min hemstad hade en tävling där man skulle bidra med en bild, och de bilder som fick flest röster blev upptryckta och uppklistrade på elskåpen i centrala stan. Det här var mitt bidrag och det fick faktiskt hamna på ett elskåp (tack vare min far som röstade miljarders gånger :P)
Akvarell och blyerts/tusch, och hopklippt i photoshop!
Och sist ut för idag är en gammal god sjöman i akryl, ungefär a3!
Vill man kika på fler målerier får man gärna på in på http://www.fancypaints.weebly.com! :)
Oj du är helt otrolig

Wow jätte snygga!!
Haha, var tvungen att kolla minst 10 gånger på första bilden. "Sa hon inte målning??" trodde helt enkelt att du målat på ett glas och ställt i bokhyllan. Helt otroligt! Var inte försän jag såg de andra som jag kunde tro att det var målat.
Sjukt hur du kunde få det så realistiskt!!! 
~mikkan
Tack så mycket alla!!
#15 Vad kul :D det är det bästa berömmet man kan få när man målar trompe l'oeil, lura ögat-grejer :)
herregud vad bra du är på att rita/måla!
Du är jätteduktig! Ser gärna fler bilder! :)
// Elin :)
"I think therefore I am"
- Descartes
UNDERBARA bilder!!! Imponerad! 
Sajtvärd på reptiler ifokus.
Medarbetare på leopardgecko ifokus
gud vad duktig du är! Är imponerad över att du kan göra så många olika saker!
VÅr hemsida : http://twilimarsvin.wix.com/twilights
Tack så mycket alla. Den här bilden är på min största målning någonsin, den mäter 4 x 2 meter och är en takmålning som jag gjorde tillsammans med en klasskamrat när vi hade praktik. Som tur var slapp vi måla den i taket utan fick måla den på duk. Uppdraget var himmelsmålning i 1700-talsstil.
Här kan man se när vi målade första blå lagret på himlen tillsammans med en lärare, som var med eftersom vi aldrig hade gjort det där innan och det var tvunget att gå himla fort (akryl utblandat med vatten, superdupersnabbtorkande)!
jättefint!
Wow, du är fantastiskt duktig!
Du är tokduktig!! Älskar alla färgglada bilder du har gjort, man blir riktigt glad av att titta på dem! 
#6 Wow den skulle jag nästan vilja ha som tatuering på ryggen 
S*KungsgardenCats Origin of Zakouma
S*KungsgardenCats Qiss Me Prince Milo
Vad kul att ni gillar dem! =)
WOW! Trodde det var bilder!!!
Riktigt otroligt fantastiskt fina bilder =)
Usch fy fan va hemskt jäkla grymm du är!!
Verkligen grymma alster! 
Helt fantastiska målningar! Älskar #10! Kan sitta och stirra på den i evighet, hela tiden upptäcker man en ny detalj.
10# Betala i ost kan man också göra… 
Åh, vad duktig du är! Helt otroligt! :D
#33 Suuuupersnygg!