Hästmålning
Vacker bild, skön att titta på :)
Vad är det för färger?
Håll huvudet högt men näsan i en vänlig vinkel.
Tack :).
Har använt akrylfärger som jag spett ut med vatten.
jätefin!
Cool! :)
// Elin :)
"I think therefore I am"
- Descartes
Bwahaha va nice! :D
Tack allihop :D.
Jättefin hästmålning! :)
Wow, den är underbar!
Vad glad jag blir :D.
Jag som var lite smårädd för att få massa kritik ;).
Drömmis: WOW vad fin den var!! :O
What we think, We become
#11 <3 ;) du är ju as duktig på att måla
What we think, We become
#13 hur kan du inte bli nöjd jag lixom nästan smälter.. :D
What we think, We become
#14. Jag ser ju alla fel som jag kunde gjort bättre bara. Är nöjd första dagen, sen ser jag bara massa fel. Är väl lite av en perfektionist ;).
Åh du är ju sjukt duktig!! Längtar tills jag får råd att köpa olika slags målarfärger också! Blir alltid så inspirerad av såna här fina bilder! 
#19 Jätte fin ! Målar du även i akryl ? Behöver hjälp, så om du skulle kunna pm:a mig.
@
#23 Snyggt! :)
// Elin :)
"I think therefore I am"
- Descartes

Riktigt duktig är du!!! jag önskar jag kunde rita hästar lika bra som du! Ser så verkligt ut. och älskar powern som #17 utstrålar, ÄKTA islänning :D

Skitsnygg, jag blir så avundsjuk :P!!! vill också kunna måla så. Hur gör du när du målar/ritar. Har du en bild framför dig eller kör du helt ifrån hjärnan så att säga :)?
#29. Tror säkerligen även du kan måla som mig, handlar bara om att öva ;).
Det är väldigt olika, ibland dyker det upp bilder i hjärnan som jag måste få ner på papper och ibland får jag beställningar på en speciel bild och ibland utgår jag från en bild som jag sedan gör om :).
Tycker akvarell passar ditt sätt att måla med mycket vitt i bilderna. Själv kan jag inte måla med akvarell alls… Inte bra med akryl och sådant heller, men akvarell, nej du. Det slutar med luftfärd av akvarellblock, färg och penslar. :p
Härlig bild och mysig stil. Gillar hur du får fram glansen i hårremmen på hästarna :D
Gud, du är verkligen jätte duktig! :D Jag gillar speciellt #19 #31 och #33 Håller med #32 i att akvarell verkligen passar din stil! :) Ser fram emot att få se flera bilder! :D
kanske är det "spirit"? ;P
tror jag.. har inte sett disneyfilmer på länge :)
#39. Spirit it is ;).
Nu öppnat min hemsida

Kan du inte måla en duktig åsna?
#44.
Jovisst kan jag det, har faktiskt aldrig målat nån åsna, men dem är ju söta, och någon gång ska ju vara första ;).
Har du någon exempelbild så kan jag göra det när jag är klar med nuvarande projektet.

Har massor av bilder på min hemsida!
hittar du ingen du gillar där finns min andra sida
http://asnor.leineri.com/
#41 När JAG ser den bilden tänker jag på hur mycket människor faktiskt förstör för djuren..
Vad tänker du själc? ;) ^^
ÄLSKAR DINA BILDER! :O
#48. Jo, lite det som var min idé.
Att vi har en summa på allt, hästar är ingen levande själ med känslor, utan något dyrbart som drar in pengar för många. Man gör allt för att nå toppen, och det på hästens bekostnad..
Tack :D.
#49 så jag tänker ochså.. Visste inte hur jag skulle beskriva det ^^
Riktigt härliga bilder du gör! :) Vad är det för färger du änvänder? Är det akvarell alltihop? :)
#51. Tack så mycke, det är akvarell, men blandar in lite vit akryl ibland :)
Oj vad fina! :D skulle du kunna göra en, typ tuturial? :3 jag suger på att måla…….
Åh kära Drömmis, lyssna på mig nu!!
Släng ditt dåliga självförtroende i soptunnan, lipa åt kritiknisse som sitter på axeln när du arbetar, krafsa fram din duk och dina färger, släpp loss kreativiteten och ha vansinnigt skoj för det här kan du!
Du är ju sååååå grym!!!
Nu fick jag lite inspiration också, tack!!!
Många Goa Kramar
Annisangel
#55.
Tusen tack, värmer verkligen att höra <3.
Kul att du får inspiration, är alltid härligt att inspirera folk :).
Du är verkligen duktig!! Väldigt snyggt! 🙂