Kändisporträtt
Hejhej!
Är ny på sajten, så jag håller på att testa mig runt lite. Har varit inne här och kollat på forumet och ser jättemånga fantastiskt fina teckningar, tycker det är väldigt roligt då det ger mycket inspiration :)
Har själv tecknat sedan jag var 10, så drygt 3 år. Tecknar då mest kändisporträtt. Tänkte visa min senaste teckning som jag gjort!
jättefin! du är ju jätte duktig på att teckna :D
#1 Tack ska du ha :D
Wow, snyggt! :)
Riktigt fint! Jag gillar särskilt det vänstra ögat ^^
Glöm inte att du är älskad och helt underbar!
#3 tack ska du ha :) #4 haha okej vad roligt :)
Men oj :O hur duktig var inte du då? Och du har kommit så långt på bara 3 år! Själv har jag ritat i hela mitt liv (är 25) och kan verkligen inte komma i närheten av dig när det gäller människoporträtt (ritar i princip bara djur). Visa gärna mer bilder :) tycker du är jätte duktig och verkar vara på rätt väg inom tecknandet. Provat att rita något direkt ur ditt egna huvud? :)
Föredetta: Registrerad uppfödare av Gerbiler: Myomorpha - Gerbiluppfödning
ååh, jag är också 13 och jag hoppas att jag kan teckna ansikten lika fint som du snart! Ja började rita av mycket ansikten i julas. Vilken del av ansiktet tycker du är svårast? Jag tycker läpparna tror jag, kan du visa hur du ritar läppar!?
#6 Oj tack ska du ha! :) Tycker också att jag utvecklats väldigt mycket under de här åren, vilket är jätteroligt! Jag är övertygad om att du är en duktig tecknare, alla är ju bra på sitt sätt :)
Det där med att rita direkt ur huvudet tycker jag är svårt, särskilt eftersom jag inte har så bra fantasi. Men det ska jag träna på!
#7 Vad roligt att du också ritar ansikten!
Oj svår fråga, det är nog olika från porträtt till porträtt. Men hår tycker jag alltid är svårt!
Ritar inte läppar på något speciellt sätt. Eftersom jag ritar av bilder så ritar jag ju läpparna olika varje gång.
#11 Åh jättefin!! :D:D Det enda är väl att Peeta kanske ser lite konstig ut, men annars är den supersnygg! :)
Jättefina porträtt.
Du har talang du. Enda jag kan påpeka är väl peetas näsa och skuggningen, och fingrarna på första bilden. Men något ska man ju ha att träna på ;). Och för din ålder är du sannerligen väldigt duktig!
#12 # 13 Tack ska ni ha! Håller med är båda! "Hunger games" bilden var väldigt svår att rita av eftersom den var så mörk :)
Har massor att träna på ;)
En sak säger jag bara: 
// Anka
~ It's interesting to watch devils cry when angels want to stab you in the back. ~
#15 haha tar det som en komplimang ;)
#16 Det ska du verkligen göra! Du är superduktig!
// Anka
~ It's interesting to watch devils cry when angels want to stab you in the back. ~
#17 Taaack så mkt :)
#19 20
Sååå duktig du är :DD
#20 Är du och TS samma person..?
Sajtvärd på reptiler ifokus.
Medarbetare på leopardgecko ifokus
Så himla fint!
#23 Taack :D