Teckning iFokus

Teckning

Etikettmin-tråd
Läst 1331 ggr
[Hildegrim]
3

(S) Djurporträtt

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Från foto ritar jag av ditt husdjur, eller varför inte ge bort en tavla i present? Jag ritar med hjälp av ett digitalt ritbord (även kallad "tablet"). Detta innebär att du får målningen som en digital fil av hög kvalité. Denna bild får du sedan själv lämna iväg för att få utskriven på t ex canvastavla, mugg, t-shirt eller vad du nu vill ha. Du får alltså ingen fysisk tavla hemskickad till dig, därav det låga priset.

Jag tar 200:- för en målning föreställande ett husdjur. I detta ingår en mycket enkel bakgrund (som ej föreställer något). Varje extra djur på bilden kostar sedan 150kr/st. Om du vill ha mer avancerad bakgrund eller andra tillägg så diskuterar vi priset beroende på hur mycket jobb det innebär. Jag kan även rita två eller flera husdjur tillsammans på samma bild även om du bara har separata foton på dem. Ett bra alternativ för den som har svårt att få ett bra kort på många djur. :)

Som exempel så kostar alltså en bild föreställande tre djur 500:- (200 + 150 + 150).

För att se mer exempel på porträtt kan du besöka denna sidan:http://dayviews.com/Hildegrim/album/318381/

[Hildegrim]
2

En till.

[Hildegrim]
3

Och ytterligare en.

sasha_setter
0

Vill bara säga att du målar jättebra!

Hälsningar Sasha, Zally och mig!

Mantissa
1

Fina bilder! Men ögonen på #0 creeps me out…

valorous.kid
3

OMG trodde #0 var ett foto!!!

[Hildegrim]
0

Tack så mycket.