Achangra's bildtråd
Hej!
Tänkte väl att jag skulle följa vågen och också ta och skapa en egen bildtråd där jag lägger upp mina skapelser.
OBS! bilderna jag lägger upp är strikt förbjudet att användas av andra utan min skriftliga godkännande.
MVH Anne Kananen
Först ut är en enhörning jag gjorde en tidig morgon därav döpte jag den till Morning Glory 
Föredetta: Registrerad uppfödare av Gerbiler: Myomorpha - Gerbiluppfödning
En råttbild jag gjorde efter att ha skapat en tråd på råttor i fokus där jag ville teckna av råttägarnas fina råttor för att träna mig på just råttor. Vill ni se referensbild så kan ni gå in där och titta: LÄNK
Jag tar gärna emot kritik på mina bilder då jag gärna vill kunna utvecklas i mitt tecknande :)
ÄLSKAR råttan! <3 Underbart avritat. :)
Har ingen kritik att ge då du endast har lagt upp två bilder, förutom kanske namnet på den första… "Morning Glory" kan betyda något helt annat på engelska nämligen morgonstånd och då det dessutom är en enhörning så kan nog den associationen förstärkas… Horn, fallosymboler, etc. etc. Är nog däremot bara jag som tänker så så det är nog lugnt. XD
#3 angående enhörningens namn så är det det som är meningen :P enhörningen ritades på en morgon så jag ville va lite fyndig, haha. Fler bilder kommer att komma när jag väl hinner skapa :)
#4 - Haha! Därför den ser så glad ut med andra ord. ;)
*väntar otåligt på fler bilder*
#5 ska försöka klämma in lite tecknar tid snart. Lite svårt bara då min dotter alltid ska börja trilskas direkt jag vill ägna mig åt tecknandet :P men jag kämpar på att försöka få färdigt en bild.
Helt underbara bilder 😮😃
Gud vad duktig du är! :)
//chilliekanin
Gillar verkligen din stil! :)
Sajtvärd på reptiler ifokus.
Medarbetare på leopardgecko ifokus
Tack, och vad kul att min stil uppskattas :)
Eftersom jag bytt användarnamn så undrar jag om Sajtvärd eller Medarbetare kan ändra titeln i denna tråden till Anne.K istället för Achangra som det står nu?
#18 vilken härlig bild! 🙂Vad har du använt för material?
#19 jag har mest använt aquarellpennor som jag både har satt vatten på och även kört torrt. Och så har jag använt Promarker till den helsvarta bakgrunden. :)
#20 okej, borde nästan testa det … dock tror jag att det inte blir lika vacker som din 😉
#21 prova :) aldrig fel att experimentera med olika metoder och material i en och samma bild. Lär man sig att behärska blandad teknik så kan man få till riktigt effektfulla bilder :) . Själv övar jag fortfarande på att använda blandat teknik så än är jag inte där jag skulle vilja vara :P
Alla är verkligen jättefina! 🙂
Du är verkligen superduktig! :)
Ha en trevlig dag!
Tack allihopa :)
Åh, vad fina! Vilka pennor använde du till hunden i inlägg #26?🙂
#28 använde PROMarkers + aquarellpennor (utan att blöta). :)
#30 tack så mycket :) .