Fin kanin, jag tycker att du har fått till proportionerna bra :) förutom att örat närmast ser en aning brett ut? Vd du kan göra för att förbättra: lägg till skuggor, jag fler/mörkare streck under hakan och på magen :) även i öronen ;) Annars superfin ^^
Säger samma som #1 Bra jobbat. :D Jag gillar den. Och kämpa på med skuggor osv. Studera bilden du ritat av, eller djuren och titta riktigt noga. Hur mörkt är ögat och var är det ljust ? Är där någon övergång eller är går det direkt från svart till vitt? Var ligger skuggorna på kaninen osv ^^ Det är mina tips till dig!
Om man kollar på pälsen så ser man att den är lite huller om buller, tänk dig att du klappar en kanin, då går ju pälsen åt en riktning - den du drar handen med, så mitt tips är att du kan tänka dig att du klappar en kanin och måla pälsen i den riktningen. :)
PJUM
Jag gillar den! :D Det är svårt att få till kaniner tycker jag men du har lyckats strålande. Jag gillar verkligen hur du gjorde pälsen. Hade du gjort bara massa raka streck i en rikting hade bilden varit rätt så ointressant. Men istället ser den väldigt konstnärlig ut. Tyckte det var häftigt! :D
Det ända jag hade velat sett var lite mer Kontrast. Lite mer skuggpartier. :)