Tecknad katt (nybörjare)
Mitt tips är att kolla lite på anatomin. Alltså var allting sitter i förhållande till varandra och sånt 😉 Ett annat tips är att kolla i teckna-böcker med djur då det oftast (om inte alltid) finns hur man ritar katter där 😉 Annat än såna små bassaker tycker jag den är jättesöt ^^ Känns så kramgo ❤️
Ok, kan du försöka förklara lite mer vad du menar? Som sagt så är jag bara nybörjare, och gjorde den för skojs skull. Kram Jennifer 11 år
Älskar mina djur Hanna, Cocos och Pärlan.
Jag tycker den är jättesöt, men att du kan öva lite mer på skuggningar och Anatomi som #1 säger :) Sen så kanske du kan lägga lite mer tid på den, nu vet jag ju inte hur lång tid den tagit men jag tycker det ser ut att det gått ganska snabbt, och ju mer tid man lägger på sina bilder desto finare blir dom. :)
#2 #4 Ser att du tagit till dig kritiken väldigt mycket trots att du inte helt förstod vad jag sa 😉 Anatomin ser bättre ut och mer naturlig än förra ^^ Anatomi är var alla de olika delar och muskler och allt sitter på kroppen. I den stil du ritar kan man inte gå in på så avancerad Anatomi men grunderna bör finnas där (som var på huvudet ögonen sitter och sånt där) och det känns som att du får till sånt ganska väl för att vara en nybörjare 😉 Jag ser inte skymten av det klassiska nybörjarfelet med att sätta ögonen för högt upp ^^
Och som #3 säger: "ju mer tid man lägger på sina bilder desto finare blir dom. :)" 😉
Söt katt :) jag tycker att du borde tuscha den och färglägga i starka färger, typ rosa!!! ^^
#5 Okej, tack så mycket.🙂
#6 Tack, jag tror att jag färglägger den sen :)
Älskar mina djur Hanna, Cocos och Pärlan.