Min bildtråd
Jag älskar verkligen att teckna vargar & djur men jag vet inte om jag är så himla duktig men :P
Kommer kanske inte uppdatera så himla ofta.
Jag är inte så duktig på att skugga. ^^
Hittade en bild på en chinchilla på google som jag försökte att teckna av (Inte kalkera.) Blev ganska nöjd men är somsagt inte så duktig på skuggning.
Tar gärna emot tips på hur jag ska bli bättre!
Chinchillan var jättefin, du är ju visst duktig!
Det som gäller är att öva, öva och öva lite till så blir man helt klart bättre! Det är jättebra att titta på bilder och försöka rita av utan att kalkera, först för att lära sig att rita det man ser och lära sig Anatomi och liknande, sedan kan man börja öva på skuggor och lära sig hur ljus och sådant fungerar. Det finns massor med tutorials bland annat på youtube, dock de mesta på engelska, som kan vara jättebra och lärorikt att titta på!
Det är vad jag kom på såhär på rak arm, men som sagt, öva, öva, öva! :)
// Elin :)
"I think therefore I am"
- Descartes
Tack så mycket för dom bra tipsen! :)
Uppskattar dom verkligen!
Tack! :D
Ja tassar är inte något jag är så duktig på ^^
Tack för tipset! :D
Ja du fick verkligen till det med känslan i den senaste bilden! :D
Den är väldigt stark! ^^
Tack så mycket! :D
#11 Shit vad cool! ;O
#11 Jättefin, men försök att inte ha så skarpa konturer, t. ex. på månen. Månen i andra bilden var bra. :)
Ja jag kom på det nån timme efter :P
Tack för kritiken! :)
Älskar dina bilder! <3
Hahah tack! 
#15 Var så lite så, det var ju bra att du kom på det själv också :)
INTE DUKTIG???????? Är du tokig eller något? Du, om jag kunde rita bara en bild som du skulle jag bli överlyckliig!!!!!!!!
Portal Is Love, Portal Is Life.
Hahah tack! 
Var uttråkad.. så jag målade av en gammal bild på Challe som jag ska börja rida. Tog kanske 4 timmar & jag blev grymt nöjd! :)
Tyvärr så blev färgerna ganska taskiga…
På min dator så såg bilden bra ut, men när jag laddade över bilden till min brors laptop så blev färgerna bleka..
Vad tycker ni? :)
KOPIERING FÖRBJUDEN.
Måste öven tillägga att jag nyss har börjat ritat hästar efter att ha haft paus i några månader ^^
#11 OMFG!!!! DEN DÄR VAR ASGRYM!!!!
TACK! :'D