Whee! Köpt en wacom intuos3 a5!
..på Tradera :3
Ser verkligen fram emot att få hem den! Ska bli roligt att prova alla funktioner jag inte är van vid (har ju provat en intous3 a4 tidigare men kände mig rätt hämmad av storleken då, plus att jag var i Florida ;) ) och att kunna rita och måla på datorn igen! Whoohoo!
Håll huvudet högt men näsan i en vänlig vinkel.
Oh! Då kan vi alltså förvänta oss massor av fina bilder från dig innom en snar framtid, och en rapport på hur intuos plattan är, inte för att jag planerar på att överge min graphire innom någon snar framtid, men det kan ju alltid vara kul att veta… :D
#1 Absolut! Hoppas nu min inspiration inte sinar (den har varit påträngande nu när jag inte kunnat få utlopp för den. :3 )
Graphire är bra, hade inte letat ny om inte min gått sönder :) Det fanns inget jg saknar med intuosen jag provade då, samtidigt hann jag ju inte lätra känna alla funktioner fullt ut :)
Välkommen i klubben!
Kör nog och hämtar den imorron! :D
#3 :P
Så du nattsuddar, du med. Den är så grym, så det blir en tuff helg för dig, den är liksom svår att låta bli…nattsudd.
Fast jag hoppas att du inte suddar allt!
Nattsuddar? :P
Jag jobbar mestadels natt, så det är rätt onödigt at vända dygnet fram och tillbaka.. :P Sen är ju ala intressanta människor uppe nu.. *spelar absolut inte textbaserade vampyr-rollspel fram till kl 4 påmorronen med en massa amerikanare som nån annan nörd* ;)
vag var ju inte så imponerad av intous3 a4 när jag provade den..inte så att den var dålig mn det kändes inte som nåt speciellt eller extremt annorlunda är graphire4.. fast den var ju stor..att hoppa från a6 till a4 är lite mycket, speciellt om man från början passar bättre med mindre yta (inga svepande rörelser här inte)..är nästan orolig att a5 blir för stort..
vad fick du det exemlet från?
Det beror på om du ska trycka ner den i en lapptoppväska
Jag tror det tar en timme sen är du van vid formatet och kan inte tänka dig annat.
Jag jobbar bra med mitt kreativa fram till 2, så är alla lektioner lagda på em eller kväll.

hehe..nä, kör bara med stationär dator ;) iofs är det bara en skärm med angentbord, men väger lite mycket för att släpa med mig..
Nja..får nog se.. A4an hade jag ju ändå i två veckor..:O
När jag såg första bilden (#13) blev det mer, "gud vad hon ritar snyggt". Men på den andra stannade jag upp en stund.. Gapade rentutav.
Finner inga passande ord just nu, jag bara älskar det!
Tack! :P Det är sällan jag ger mig på bakgrunder, och ännu mer sällan som de blir bra :3 Ska försöka mig på vattenfallet nu..har nog aldrig gjort ett lyckat vattenfall förr :O

Vad kul :) Din bild blev jättefin
/Celine
~
~www.sthlmsryttarna.blogg.se~
~Medrabetare på galopp
~Guldkustens kaninuppfödning~
Ok… irriterande. Måste installera om plattan varje gång jag startar datorn! rots att jag följer anvisningar och tagit bort gamla inställningar…

Grattis till plattan! Jag har en intuios 1 (tror jag) A5 som jag är mycket nöjd med.
Vet tyvärr inte varför du måste installera om plattan, kan det vara så att du hade den i under installationen? Minns nåt om att det var viktigt med ordningen på installation, istoppande av usb-kabel?
Har både haft i och inte i under tiden.. :3
Det ligger garanterat nått och spökar.
#23 Drivrutinerna på CDn var för gamla för min dator x) Tännkte inte på detförst men laddade ner nyaste drivern från wacom och nu funkar det :)
Vad har du för penna till då? För myckrt ligger i den
Grip pen som följde med. Men det funkar nu det var bara drivrutinerna som var för gamla :)
Så bra, det är fixat.