Lämna in denna bild...
Hej!
Jag undrar en liten sak, kan man lämna in denna bild till bildläraren?
Vi skulle ta en bild som någon konstnär hade målat och sedan måla något utöver den bilden.
Alltså, om man kollar på bilden och ser något som man hittar på den , så ska man försöka måla den saken som man fick fram i huvudet. Ja,, jag hoppas att ni förstår vad jag menar.
Jag valde en bild på ett lejon.
jag försökte att måla ett lejon men det gick inte, så jag tänkte att jag kan ju alltid ta något från bilden och göra eget. Alltså ett djur, lejon är ett djur. och det är även häst.
Så jag försökte mig på att måla en häst, men jag blev inte nöjd med något utav det på hästen så jag la ner den.
Men så kollade jag i mina gamla bilder och så hittade jag denna bilden och fixade lite med den.
Tror ni att jag kan lämna in den även om den är gamal?
Hon har ju inte sätt den innan så.
Sajtvärd för Naturfoto & Musik
Medarbetare på Djurfoto
Nja.. egentligen har du ju inte gjort uppgiften.
Oavset om läraren godtar det eller inte, så är ju uppgifterna till för dig som elev, och fuskar du med dem så lär du ju inget av dem :)
Håll huvudet högt men näsan i en vänlig vinkel.
ajdå, bara det att just nu är jag inne i en sån perod så att jag inte kan måla.
Målade en häst, men manen blev fel och allt.
annars får jag väl försöka en gång till, om det går.
Har inte målat på ett bra tag, så jag tycker att det är otroligt tråkigt just nu. Jag har inget tålamod 
Medarbetare på Djurfoto
Målaen grip weller något fantasi djur? Då är det lätt att rätta till spn't som inte blir helt perfekt, för ingen vet hur det ska se ut ;)
Håll huvudet högt men näsan i en vänlig vinkel.
hum, kanske det.
Har svårt med färger och sånt också, men jag får väl försöka 
Medarbetare på Djurfoto

Säger som, Zabbio, att du inte lär dig av just uppgiften. Men om jag vore du skulle jag lämnat in den ändå, jag målar ändå så mycket på fritiden och sånt..
Går du i grundskolan? Det är ju ändå slutspurten nu för skolorna ändå så ja.. Ibland har man idé torka eller att man inte känner sig inne i ett "målarflow" och då låter jag hellre bli att göra något kreativt tills inspirationen och sånt kommer tillbaka!
/Celine
~
~www.sthlmsryttarna.blogg.se~
~Medrabetare på galopp
~Guldkustens kaninuppfödning~
jo, jag går i 8an..
men jag håller på med en enhörnings liknande sak som jag kanske kan tänka mig att lämna in .. jag får se lite ur den blir 
Medarbetare på Djurfoto

Går också i 8an :) Ni får betyg på den också elleR?
/Celine
~
~www.sthlmsryttarna.blogg.se~
~Medrabetare på galopp
~Guldkustens kaninuppfödning~
ja, hon kommer att sätta betyg på hela arbetet, vi ska nämligen ha skrivit lite om den konstnären också och så 
Medarbetare på Djurfoto
liknar en bild som finns på deviantart nu när jag tänker efter… är ponnyn med i filmerna my little pony??
Min blogg: SweGizmo.se
jag hittade den på google, tyckte att det kändes som en utmaning och använde den lite som.. ja, jag måladwe av den eller vad man kan säga, vet inte riktigt :)
Medarbetare på Djurfoto
Det fick bli som det blev denna gången, hon säger att man inte behöver göra det perfekt om man inte kan det.
Jag kan inte göra perfekt, utan nu har jag gjort mitt bästa, och sålänge jag har fått insperation från bilden måste detta fungera för henne 
PS: hjärtat och the best är där mest för syns skull, sen att den älskade hästen som är på bilden är det bästa är ju en annan sak..
Hon avlivades för 2 veckor sedan 
Medarbetare på Djurfoto
#13 Det känns som att det blir klockrent, inte nog med att det är du som gjort det helt och hållet, det finns även en historia bakom!! Hade jag varit lärare hade det blivit högsta poäng!!! Beklagar sorgen vännen!
Kram
Många Goa Kramar
Annisangel
tack så mycket :)
Ska se vad hon har sagt om den, om hon har gjort det 
Medarbetare på Djurfoto